سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 102 اسفند 29

خوشحالم که « نام تو باران » بهانه ای شد تا شبی به یاد ماندنی در سالن فرهنگ برازجان رقم بخورد و بار دیگر بزرگوارانی از دیار عشق و ادب ، زیر یک سقف دیدار و خاطره ی شیرین دیگری در حافظه ی دشتستان ثبت کنند . اگرچه این کمترین در انتهای صف ایستاده ام اما افتخار نصیب شد تا برگ نازک و کوتاه نامم را به درخت تناور ادبیات دشتستان گره بزنم و قدر دان تمام عزیزانی باشم که قطره قطره از وجودشان شهد مهربانی نوشیده ام . از عزیزانی که از ماه ها پیش تر دغدغه داشتند ، عزیزانی که پیش از دیگران آمدند تا مقدمات را فراهم آورند ، یاران بی نشان تدارکات و پذیرایی ، بزرگوارانی که کارهایشان را گذاشتند و آمدند و یا آنان که اندیشه ی آمدن داشتند ولی در خدمتشان نبودم . اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ، شهرداری برازجان شورای اسلامی شهر برازجان علی پورجم معون فرهنگی شهرداری برازجان جواد لقمان زاده بخشدار بخش مرکزی شهرستان دشتستان شورای اسلامی روستای زادگاهم بنار انجمن اهل قلم با اسفندیار فتحی مجری محترم انجمن نوای دشتستانی با احسان مبارکی سایر انجمن ها از برازجان و سایر شهرستان ها تمامی هنرمندان حاضر در جلسه ، دوست داران هنر و قلم ، دوستان سال های دیر تا امروز ، عکاسان ، خبرنگاران ، اهالی نشریات ، سایت ها ، عزیزانی که از طریق دنیای مجازی خبر رسانی کرده بودند ، مهربانانی که برای ساخت کلیپ زحمت کشیدند . عزیزانم از سراسر استان خاصه دشتی ، گناوه ، بوشهر ، کلمه و دیار مهر ، زیارت و بنار آب شیرین . احمد قائمی عزیز که لطفشان دایم است . استادانم ، شاعران ، هنرمندان و سخنرانان که در آیینه نگریستند و شمه ای از وصف خویش گفتند : معصومه خدادادی ، مجتبی مصدق ، مهدی بیات نسب  ، سید اسماعیل بهزادی ، فرج الله کمالی ، محمد رضا باقری ، محمد حسن آبیار ، محمد حسین زندوی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برازجان . مهدی شیخیانی ، علی اسپرغم ، حمید بوستانی ، امان الله ابراهیمی ، آرش شمسی زاده ، نجف قلی محمودی ، عبدالخالق عبدالهی ، قاسم شجاعی ، فرزندانم نیما و غزل بزرگوارانی که از کتاب رونمایی و در حق اینجانب استادی کردند تا افتخاری فراموش ناشدنی نصیبم شود . عزیزانی که افتخار دادند تا در کنارشان عکس یادگاری داشته باشم . همسر همیشه همراهم ، تمامی افراد خانواده ام . اما شرمسار عزیزانی هستم که مجال تعظیم در ابتدای ورود و اظهار ارادت در انتهای برنامه در برابر شکوه و بزرگواریشان نیافتم و مهربانانی که به دلیل کمبود جا ، در کف سالن نشسته ، یا تا پایان برنامه ایستادند تا به من درس اخلاق و ادب بیاموزند . خاک پایتان محمد غلامی


 نوشته شده توسط محمد غلامی در یکشنبه 96/4/25 و ساعت 7:22 عصر | نظرات دیگران()

 خوشحالم که « نام تو باران » بهانه ای شد تا شبی به یاد ماندنی در سالن فرهنگ برازجان رقم بخورد و بار دیگر  بزرگوارانی از دیار عشق و  ادب ، زیر یک سقف دیدار  و خاطره ی شیرین دیگری در حافظه ی دشتستان ثبت کنند . اگرچه این کمترین در انتهای صف ایستاده ام اما  افتخار نصیب شد  تا برگ نازک و کوتاه نامم  را به درخت تناور ادبیات دشتستان گره بزنم و قدر دان تمام عزیزانی باشم که قطره قطره از وجودشان شهد مهربانی نوشیده ام .

 از عزیزان و بزرگوارانی که ، کارهایشان را گذاشتند و آمدند ، تمامی دوست داران هنر و قلم ، دوستان سال های دیر تا  امروز  ،  اهالی نشریات ، خبر ، سایت ها ، انجمن ها ، ادارات ، نهادها ،  استادان ، شاعران ، هنرمندان  ،  سخنرانان ، دوستانی که مجال سخنرانی و شعر خوانی نیافتند ،

بزرگوارانی که از کتاب  رونمایی و در حق اینجانب استادی کردند ،  عزیزانی که  با هدایای خود مرا شرمنده کردند ، عزیزانی که  افتخار دادند تا در کنارشان عکس یادگاری داشته باشم ، هر کسی که به نوعی برای برپایی جلسه زحمت کشید و دیگر دوستانی که  اندیشه ی آمدن داشتند اما در خدمتشان نبودم ، همسر همیشه همراهم و تمامی افراد خانواده ام بی نهایت سپاسگزارم .  

اما شرمسار عزیزانی هستم  که  مجال تعظیم در ابتدای ورود  و اظهار ارادت در انتهای برنامه در برابر شکوه و بزرگواریشان نیافتم  و مهربانانی که به دلیل کمبود جا ، در کف سالن نشسته ،  یا تا پایان برنامه ایستادند تا به من درس اخلاق و ادب بیاموزند .

خاک پایتان   .  محمد غلامی          


 نوشته شده توسط محمد غلامی در یکشنبه 96/4/25 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()

ضمن سلام و سپاس مجدد از بزرگوارانی که قدم بر دیدگانم نهادند و در مراسم نکوداشت اینجانب شبی به یاد ماندنی برایم رقم زدند ، بار دیگر در برابر نامتان تعظیم می کنم  با قدردانی از مهربانانی که در پایان مراسم با هدایا و اوح های تقدیر ، کمترین شاگرد خودرا تشویق کردند :

نادر آزاده  . رییس دفتر نماینده ی مردم دشتستان

نوشاد باقری . شورای اسلامی روستای بنار آب شیرین

احمد بردبار . مدیریت مرکز کپی مهر آیین

مهدی بیات نسب . انجمن هوای تازه گناوه

فریبا جلالیان . انجمن ادبی دیدگاه و هفته نامه اتحاد جنوب

سعید جوانمرد . نقاش

معصومه خدادادی . شاعر

حمید زارعی . سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی

محمد حسین زندویان . ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان

علی زیارتی . کاریکاتوریست

سید محمد رضا سیاسی نژاد . نماینده ی پیشکسوتان باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال برازجان

نشمین شمسی زاده . فرزند زنده یاد استاد ایرج شمسی زاده

مهدی شیخیانی . انجمن ادبی فایز دشتی

سکینه صابری . هفته نامه اتحاد جنوب

قاسم طحانیان . گرافیست

زهره عرب زاده . هفته نامه اتحاد جنوب

اسفندیار فتحی . انجمن اهل قلم برازجان

مهرداد عارف . انجمن شعر و ادب دشتگان

عیسی عباس زاده . انجمن هوای تازه گناوه

کامبیز کشاورز . انجمن شعر و ادب دشتگان

سید حسن لواسانی . ریاست اداره آموزش و پرورش دشتستان

شیرین ماحوزی . نویسنده

احسان مبارکی . انجمن نوای دشتستانی

سید محمد محمدی . دبیر عزیز و معلم همیشه ام

 با سپاس

خاک پایتان  .  محمد غلامی


 نوشته شده توسط محمد غلامی در یکشنبه 96/4/25 و ساعت 7:16 عصر | نظرات دیگران()

 صفحه نخست » اخبار ویژه استان بوشهر

تاریخ انتشار: 15 تیر 1396 - 13:43

گزارش تصویری

دات نیوز؛ مراسم بزرگداشت  محمد غلامی با حضور گسترده هنردوستان برگزار گردید.

به گزارش دات نیوز،  14 تیرماه و همراه با روز قلم، به همت انجمن اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان و انجمن نوای دشتستانی  مراسم نکوداشت حیات فرهنگی ـ ادبی  محمد غلامی در سالن فرهنگ شهر برازجان برگزار گردید.
بنا به این گزارش، این مراسم که همراه با رونمایی از آخرین اثر منتشر شده ایشان بنام «نام تو باران» بود که با استقبال گسترده ادب دوستان از سراسر استان مواحه شد.

نقل خبر با اندکی تصرف      


 نوشته شده توسط محمد غلامی در جمعه 96/4/16 و ساعت 7:40 صبح | نظرات دیگران()

به همت انجمن اهل قلم و با همکاری انجمن نوای دشتستانی برگزار شد؛

اتحاد خبر- محمد شفیعی: آئین نکوداشت محمد غلامی شاعر محلی سرای دشتستانی به همت انجمن اهل قلم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و با همکاری انجمن نوای دشتستانی در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ آئین نکوداشت " محمد غلامی " شاعر محلی سرای شهرستان دشتستان چهارشنبه شب با حضور شماری از مسئولان ، نویسندگان، شاعران و نخبگان ادبی و مردم که با رونمایی از کتاب "نام تو باران " آخرین اثر منتشر شده محمد غلامی همراه بود در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

شروع این مراسم با اشعاری توسط معصومه خدادادی همراه بود و با موسیقی سه تار مجتبی مصدق و دکلمه اسفندیار فتحی ادامه پیدا کرد.

همچنین شعرخوانی ها و خواندن دوبیتی هایی از سید اسماعیل بهزادی، سیدطالب هاشمی و مهم تر از همه فرج اله کمالی، شور و هیجان وصف ناپذیری به این مراسم بخشید.

محمد باقری عضو شورای اسلامی روستای بنار آب شیرین در باره  محمد غلامی سخنرانی کرد .

نیما و غزل غلامی(فرزندان محمد غلامی) هر کدام به ترتیب به معرفی اخلاق ادبی و شیوه ی زندگی استاد محمد غلامی و سبک خاص ترجمه ی اشعار پدر به انگلیسی پرداختند.

در پایان فایز خوانی محمد حسن آبیار و حضور محمد غلامی همراه با سرودن اشعارش که با رونمایی از آخرین اثر منتشر شده ی خود "نام تو باران " همراه بود این مراسم با تقدیر و تشکر از محمد غلامی و اهداء جوایزی به ایشان از سوی مسئولان و شاعران محلی سرا به کار خود پایان داد./ص   با اندکی ویرایش   


 نوشته شده توسط محمد غلامی در پنج شنبه 96/4/15 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم

ادبیات و فرهنگ
محمد غلامی
شعر ، خاطره ، مقاله و...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 460266
جستجو در صفحه

لینک دوستان
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
بنارانه
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
اندیشه نگار
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دیباچه
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
طراحی سایت و تولید نرم افزار تحت وب
پارمیدای عاشق
افســـــــــــونگــــر
جاده های مه آلود
جوان ایرانی
عصر پادشاهان
ل ن گ هــــــــک ف ش !
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
•°•°•دختـــــــــــرونه هـــای خاص مــــــــــــن•°•°•
بلوچستان
رایحه ی انتظار
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
نغمه ی عاشقی
بهارانه
محمد جهانی
کانون فرهنگی شهدا
پژواک
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنیdr.sokhani stamp
****شهرستان بجنورد****
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
+O
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
ما با ولایت زنده ایم
عمو
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
طراوت باران
نیمکت آخر
تنهایی......!!!!!!
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
هستی تنهاااااا.....
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
♥نقطه سر قبر♥
.: شهر عشق :.
تراوشات یک ذهن زیبا
پیامنمای جامع
بوی سیب
سایت روستای چشام
نرگس 1
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
*×*عاشقانه ای برای تو*×*
رازهای موفقیت زندگی
دوره گرد...طبیب دوار بطبه...
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
به تلخی عسل
عشق
@@@باران@@@
دریایی از غم
غدیریه
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
.:مطالب جدید18+ :.
غزل باران
wanted
آتیه سازان اهواز
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
رویابین
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کنیز مادر
نوری چایی_بیجار
روان شناسی * 心理学 * psychology
صاعقه
تینا!!!!
مهربانی
خیارج سرای من است
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
مشق عشق ناز
سکوت پرسروصدا
دخترونه
ماه مهربان من
خودم وخودش

آشنایی با زبان تات
دلنوشته های یه عاشق!
علم نانو در زندگی
جامع ترین وبلاگ خبری
مهندسی پیوند ارتباط داده ها ICT - DCL
شایگان♥®♥
خواندنی های ایران جهان
احساس ابری
حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم
چیزهای جالب
متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی
☻☺♫♪ دو دخـــــــتـــر ♣ ♠
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
جـــــــــــوکـ فــــــــــا
افسانه ی دونگ یی
محمدملکی
دوستانه
جوک و خنده
$عسل، شیرینی قلبها$
fazestan
زادگاهم بنارآبشیرین را دوست میدارم
قلب خــــــــــــاکی نوجوونی
Love
جزیره صداها
معماری
ساعت شنی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب پزشکی قانونی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب سالمندان دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
طب اورژانس دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
لوگوی دوستان
پیوندهای روزانه
خبر نامه