• وبلاگ : ادبيات و فرهنگ
  • يادداشت : کتاب تاريخ آموزش وپرورش دشتستان ويک نکته
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    درود به استاد عزيز
    شعري تقديمي از آقاي فولادي را مي توانيد در سايت ببينيد
    شاد باشيد
    پاسخ

    سلام به شماوآقاي فولادي وهمه ي عزيزانم درطلحه . به چشم . دستت دردنكند.
    + احمد روزبه 
    احسنت به غلامي عزيز
    پاسخ

    احسنت به عزيزم آقاي روزبه.
    + جعفري 
    جزيره ماوي (Maui) دومين جزيره بزرگ از مجموعه جزاير هاوايي ميباشد. براي چهاردمين بار عنوان زيباترين جزيره جهان از نگاه خوانندگان مجله معتبر و پرتيراژ ” CONDE NAST TRAVELER Readers” را کسب نمود. اين جزيره با کسب ?? امتياز از ??? امتياز ممکن در صدر جدول زيباترين جزياير دنيا (که بيش از ???? از آنها در اين مسابقه شرکت داشتند) ايستاد.






















    پاسخ

    درودبه دوستم آقاي جعفري عزيز كه هميشه مارابه جهان زيبايي هامي برد. دستت دردنكند.
    + جعفري 
    PTFBU.IR:بعد از ظهر دوشنبه بيستم دي ماه 89 به دعوت يزدان باباعلي خبرنگار خوش ذوق دشتستاني ورزشگاه تختي برازجان يك روز خاطره انگيز را پشت سر گذاشت. حسن روشن مهاجم سابق استقلال و تيم ملي در اين ورزشگاه مورد تقدير قرار گرفت. اصغر شرفي ، حميد استيلي و سعيد عزيزيان نيز براي همراهي حسن آقا به اين شهر آمده بودند.




































    + جعفري 

    فردي که از دوازده سال پيش ناپديد شده و خانواده وي پس از سال ها جستجو کاملا از پيدا شدن فرزندشان نااميد شده بودند با دريافت يارانه نقدي پيدا شد.
    اين شخص كه از عشاير روستاي بوشکان از توابع شهرستان دشتستان بوده دوازده سال پيش ناپديد شده و خانواده وي نيز پس از سال ها جستجو کاملا از پيدا شدنش نااميد شده بودند.

    بر اساس اين گزارش، پس از اين که مادر پير اين فرزند جهت دريافت يارانه به يکي از دفاتر پست بانک مراجعه مي کند، شناسنامه فرزند گمشده خود را نيز به همراه برده تا شايد وجه يارانه به حساب وي واريز شده باشد.

    با ارايه شناسنامه فرزند گمشده مشخص مي شود كه وي در يکي از روستاهاي شهرستان ني ريز فارس ساکن بوده و وجه يارانه خود را نيز دريافت کرده است.

    بلافاصله بستگان نامبرده به آدرسي که در ثبت اطلاعات خانوار وي وجود داشته مراجعه و فرد ناپديد شده را که ازدواج کرده و داراي دو فرزند نيز بوده پيدا مي كنند و با خوشحالي به محل اصلي سکونت خود برمي گردانند.