• وبلاگ : ادبيات و فرهنگ
  • يادداشت : بوسه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام خدمت استاد گرامي.با توجه به نکته اي که گفتيد يکي از اشعارم را ويرايش کردم(شعر کتاب قرآن)اگر مي شود يه سري هم به من بزنيد و نظرتان راجع به آن بگوييد.با تشکر.
    پاسخ

    سلام به خانم دانشگر . نظرم را درمورد شعرت نوشتم و برات ارسال كردم . موفق باشيد.
    با سلام خدمت استاد گرامي.از اين که قابل دانستيد و شعرهاي مرا خوانديد از شما سپاس گزارم.مشکلي که شما ذکر کرديد را همه به من ياداوري مي کردند ولي من راه اصلاح آن را نمي دانستم.اگر خدا بخواهد از امروز به اصلاح و تکميل اشعارم مي پردازم و آن ها را در وبلاگ ثبت ميکنم.ممنون که به من(که شاعره اي بي تجربه اي بيش نيستم)اميد مي دهيد.ان شاءاله با راهنمايي هاي شما روز به روز پيشرفت خواهم کرد و امسال که اول دبيرستان ميروم حتما مايه افتخار مدرسه ي فرزانگان و برازجان خواهم شد.
    مجتمع شهد شاهيني کجاست؟آيا بايد ثبت نام کنيم؟
    پاسخ

    سلام به شما دختر خوبم . خوشحالم كه به نكات گفته شده توجه كرديد. البته اين مورد كه گفتم ، براي شعرهاي قديم كاربرد دارد وامروزه براي شعرهاي نيمايي يا سپيد ، بي مصرف است . درهر صورت بايد اين مراحل را گذراند. /خوشحالم كه اميدارانه به همه چيز نگاه مي كنيد واين راه رسيدن به درجات بالاست. شك ندارم كه روزي از بزرگان خواهي شد .دختر نازنينم ! بايد يادت باشد كه اول درس هايت را بخواني . با رسيدن به مراحل بالا و كسب اندوخته هاي علمي ، راه هر پيشرفتي هم فراهم مي شود و اگر شما بهترين شاعر شهر هم بشويد، ولي نتوانيد از پوسته ي دشتستان بيرون بياييد، كارتان مشكل است . يكي از راه ها، ادامه ي تحصيل است تا بتوانيد راه ها را هموار كنيد./ اما مجتمع شهيد شاهيني چندمتر بالاتر از بيمارستان مهر است . درضمن براي شركت دركلاس شعر، همه آزاد هستند و هيچ گونه وجهي از كسي گرفته نمي شودو نيازي به ثبت نام هم ندارد. شما هرگاه دلتان خواست مي توانيد بياييد . / موفق باشيد.
    + حسين 
    سلام دوست خوبم . بسيار زيبا و دلنسين بود . موفق و شاداب باشي .
    پاسخ

    سلام استادعزيزم . ممنونم از محبت و تشويق هاي شما .